lubiana / Aktualności

Jubileuszowe 20. Targi EuroGastro w Warszawie

EuroGastro przez dwie dekady  historii  tej  imprezy wystawienniczej stało się kluczowym  wydarzeniem  dla  profesjonalistów branży HoReCa.
W dniach od 6 do 8 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska dostępna była pełna  oferta  rynkowa,  szeroki  program branżowych szkoleń, wystąpili również światowej sławy szefowie kuchni.

Targi EuroGastro to miejsce, gdzie klienci mają dostęp do tego, co najlepsze i najbardziej potrzebne w branży HoReCa, a światowe trendy są na wyciągnięcie ręki. W tym roku w targach wzięło udział 276 wystawców z 17 krajów: Belgii, Brazylii, Chin, Czech, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Jamajki, Niemiec, Polski, Portugalii, Rumunii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch.

Zarząd MT Polska decenił wkład Lubiany SA jako pierwszego przedstawiciela branży ceramicznej w rozwój i propagowanie Targów symbolicznym dyplomem opatrzonym nowym logo Targów i okolicznościową książką wydaną specjalnie na tę właśnie rocznicę. W przeszłości kilkukrotnie byliśmy nagradzani za nasze produkty w konkursie na najlepszy produkt Targów Eurogastro. Przyznane nagrody wraz z rozwojem Targów, z każdym rokiem nabierają jakości i wartości wśród klientów segmentu HoReCa.

Tak więc już po raz 18 zaprezentowaliśmy swoją ofertę dedykowaną jakże wymagającym klientom jakimi są hotele, restauracje oraz inni przedstawiciele szeroko rozumianego rynku HoReCa. Sprostać wymaganiom i oczekiwaniom tej grupy jest niezmiernie trudno, jednakże nasza oferta stale rozszerzana i uzupełniana jest doskonałą propozycją wyposażenia. Łącząc jednocześnie dobrą jakość, szeroką ofertę asortymentową, a co najważniejsze proponując możliwie najlepszą cenę, dziś możemy śmiało powiedzień, że Lubiana należy do liderów w zakresie wyposażanie w porcelanę stołową.

Przedstawione propozycje fasonów Gourmet, Cancun, a także niezmiennie Victoria, Maria oraz starsze fasony Afrodyta, Arcadia spotkały się z uznaniem licznie zebranych zwiedzających zarówno wśród dotychczasowych odbiorców jak i tych, którzy podjęli decyzje o wymianie zastawy w swoim lokalu i tych nowych wchodzących do branży. Ciekawą propozycję są fasony Tiago, Roma-Eto, Eto. Kubki i filiżanki to stały punkt poszukiwań i zapytań podczas Eurogastro. Nawiązaliśmy nowe kopntakty z palarniami kaw, firmami catringowymi, restauracjami, hotelami, jak również z domami weselnymi, które to są coraz bardziej znaczącym graczem w branży HoReCa. Interesująca aranżacja stoiska zwracała uwagę beneficjentów Targów swoją czystą formą, estetyczną prezentacją, minimalnymi aczkolwiek zauważalnymi dodatkami. Nowoczesności dodawały zdjęcia produktów z tłem obrazów w stylu kubistycznym. Całość okazała się trafionym połączeniem zachęcającym zwiedzających.

Dziękujemy za wszystkie przychylne słowa , za uwagi również. Targi Eurogastro to niezmiennie dla nas najważniejsza i najbardziej udana krajowa impreza skierowana do rynku HoReCa.

Powrót